Lektor: Kristjan Heinmets
Intensiivne kolmetunnine koolitus on loodud spetsiaalselt väikeettevõtjatele, kes soovivad alustada turundustegevusi või viia praegused uuele tasemele. Koolitus keskendub Allan Dibi raamatu “Üheleheküljeline turundusplaan” põhimõtetele, õpetades, kuidas luua selge ja tõhus turundusplaan vaid ühel lehel. Lisaks käsitleme põhjalikult Meta reklaamiplatvormi, tutvustades selle võimalusi ja parimaid praktikaid, mis aitavad suurendada nähtavust ja müüki digitaalruumis.
Koolitus annab väikeettevõtjatele praktilised tööriistad ja teadmised, mis on vajalikud tõhusa turundusstrateegia loomiseks ja digitaalse reklaami edukaks kasutamiseks, et kasvatada oma ettevõtet ja suurendada brändi teadlikkust.
Meetodid: loeng ja arutelu
Lektor: Kristjan Heinmets
Hind sisaldab loengut neli akadeemilist tundi, elektroonilisi materjale, 30 päeva järelvaatamist ja soovi korral tõendit koolituse läbimise kohta.
SIHTRÜHM: turundusjuhid ja -spetsialistid, müügijuhid ja -spetsialistid, kommunikatsioonitöötajad, väikeettevõtete omanikud ning kõik teised huvilised
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!
Goal Marketing OÜ sotsiaalmeedia strateeg
K. Heinmets on rahvusvahelise kogemusega turundusprofessionaal, kes on töötanud sisuloome, digiturunduse ja projektijuhtimise aladel nii start-up’ides kui ka globaalsetes korporatsioonides. Lisaks on ta loonud erinevate valdkondade ettevõtetele turundusstrateegiaid ning arendanud ja andnud välja online-kursusi. Peale ärijuhtimise magistrikraadi on ta omandamas teadmisi ka andmeanalüütikas ning tehisintellekti tööriistade kohalt ettevõttete protsesside optimiseerimiseks.