Search
Close this search box.

VEEBIKOOLITUS

Google Analytics 4 praktiline ülevaade

Lektor: Kristjan Heinmets

Google Analytics 4 lühikursus algajatele pakub põhjalikku ülevaadet ja praktilisi oskusi Google Analytics 4 platvormi kasutamiseks turundustegevuste toetamiseks. Antud kursus annab praktilisi oskusi ja teadmisi, et maksimeerida oma turundustulemusi Google Analytics 4 platvormi abil ning on sobiv nii algajatele kui ka teadjamatele turundajatele-spetsialistidele, aga ka neile kes tegelevad veebianalüütika seadistuste või andmete analüütikaga.

Meetodid: loeng ja arutelu

Programm

9.50–10.00
Kogunemine veebikeskkonda
10.00 – 12.30
Google Analytics 4 praktiline ülevaade
  • Platvormi ülevaade ja uued võimalused (UA vs GA4): Õpime tundma Google Analytics 4 platvormi uuendusi ja erinevusi Universal Analytics’iga ning avastame, kuidas need tööriistad pakuvad meile täiendavaid võimalusi ettevõtte turundustegevuste arengus.
  • GA4 konto loomine: Praktilisi juhiseid Google Analytics 4 kontot loomiseks ja seadistamiseks, et alustada andmete kogumist ja analüüsimist
  • Andmete kogumise seadistamine Tag Manageriga: Vaatame kuidas kasutada Google Tag Managerit andmete kogumise seadistamiseks. Õpime kuidas luua sündmusi, mõõdikuid ja jälgida erinevaid tegevusi oma veebis/kodulehel
  • UTM-parameetrite kasutamine kampaaniate jälgimisel: Vaatame kuidas kasutada UTM-parameetreid, et jälgida ja analüüsida oma kampaaniate tulemuslikkust Google Analytics 4 platvormil. Õpime, kuidas seadistada UTM-e turunduskampaaniates Meta platvormil
  • Andmete analüüs, aruandlus ja visualiseerimine: Õpime oma andmeid analüüsima Google Analytics 4 platvormil, luues põhjalikke aruandeid ja visualiseerides olulist teavet
  • Järelduste tegemine ja tegevuskavade koostamine: Vaatame kuidas andmete analüüsi tulemusel tuletada olulisi järeldusi ja koostada tõhusaid tegevuskavasid oma turundusstrateegia täiustamiseks
OSALUSTASU

129 €

Hind sisaldab loengut kaks ja pool akadeemilist tundi, elektroonilisi materjale ja soovi korral tõendit koolituse läbimise kohta.

SIHTRÜHM: turundusjuhid ja -spetsialistid ning kõik teised turundusvaldkonna huvilised olenemata ametist

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Koolituspäeva esineja

Kristjan Heinmets

sotsiaalmeedia strateeg

Kristjan on rahvusvaheliste kogemustega turundusprofessionaal, kes on töötanud sisuloome, digiturunduse ja projektijuhtimise aladel nii start-up’ides kui ka globaalsetes korporatsioonides. Lisaks on ta loonud erinevate valdkondade ettevõtetele turundusstrateegiaid ning arendanud ja andnud välja online-kursusi. Peale ärijuhtimise magistri on ta omandamas teadmisi ka andmeanalüütikas ning tehisintellekti tööriistade kohalt ettevõttete protsesside optimiseerimiseks.

Registreeri koolitusele

Veebipilet

129 Lisa korvi

Järelvaatamise pilet

119 Lisa korvi

Registreerimine

Koolitusele registreerimiseks on mitu võimalust:

Tasumine ja loobumine

Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele. Arve väljastatakse koolitusele registreerunule e-posti teel. Loobumisel palume teavitada hiljemalt 10 kalendripäeva enne koolituse toimumist kas meiliga koolitusturg@koolitusturg.ee või telefonidel 6774 030, 5866 4030. Õigeaegsel teatamisel tagastatakse 90% koolituse tasust.

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid

Koolituspäeva läbinule väljastatakse tõend. Tõendi väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine täies mahus ning arve tasumine.

Lisainfo