Lektor: Kristjan Heinmets
Google Analytics 4 lühikursus algajatele pakub põhjalikku ülevaadet ja praktilisi oskusi Google Analytics 4 platvormi kasutamiseks turundustegevuste toetamiseks. Antud kursus annab praktilisi oskusi ja teadmisi, et maksimeerida oma turundustulemusi Google Analytics 4 platvormi abil ning on sobiv nii algajatele kui ka teadjamatele turundajatele-spetsialistidele, aga ka neile kes tegelevad veebianalüütika seadistuste või andmete analüütikaga.
Meetodid: loeng ja arutelu
Hind sisaldab loengut kaks ja pool akadeemilist tundi, elektroonilisi materjale ja soovi korral tõendit koolituse läbimise kohta.
SIHTRÜHM: turundusjuhid ja -spetsialistid ning kõik teised turundusvaldkonna huvilised olenemata ametist
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!
sotsiaalmeedia strateeg
Kristjan on rahvusvaheliste kogemustega turundusprofessionaal, kes on töötanud sisuloome, digiturunduse ja projektijuhtimise aladel nii start-up’ides kui ka globaalsetes korporatsioonides. Lisaks on ta loonud erinevate valdkondade ettevõtetele turundusstrateegiaid ning arendanud ja andnud välja online-kursusi. Peale ärijuhtimise magistri on ta omandamas teadmisi ka andmeanalüütikas ning tehisintellekti tööriistade kohalt ettevõttete protsesside optimiseerimiseks.