Lektor: Kristjan Heinmets
Loengu eesmärgiks on selgitada, kuidas kasutada tehisintellekti klientide teenindamisel, et aidata kaasa organisatsiooni tõhusamale klienditeenindusele ning pakkuda kiireid vastuseid päringutele.
Meetodid: loeng ja arutelu
Lektor: Kristjan Heinmets
Hind sisaldab loengut kolm akadeemilist tundi, 30 päeva järelvaatamist, elektroonilised materjalid ja soovi korral tõendit koolituse läbimise kohta.
SIHTRÜHM: kõik huvilised olenemata ametist
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi seminari programmis ja ajakavas!
Goal Marketing OÜ sotsiaalmeedia strateeg
K. Heinmets on rahvusvaheliste kogemustega turundusprofessionaal, kes on töötanud sisuloome, digiturunduse ja projektijuhtimise aladel nii start-up’ides kui ka globaalsetes korporatsioonides. Lisaks on ta loonud erinevate valdkondade ettevõtetele turundusstrateegiaid ning arendanud ja andnud välja online-kursusi. Peale ärijuhtimise magistrikraadi on ta omandamas teadmisi ka andmeanalüütikas ning tehisintellekti tööriistade kohalt ettevõttete protsesside optimiseerimiseks.