Search
Close this search box.

VEEBILOENG

Kuidas kasutada tehisintellekti klientidega suhtlemisel ning teenindamisel?

Lektor: Kristjan Heinmets

Loengu eesmärgiks on selgitada, kuidas kasutada tehisintellekti klientide teenindamisel, et aidata kaasa organisatsiooni tõhusamale klienditeenindusele ning pakkuda kiireid vastuseid päringutele.

Meetodid: loeng ja arutelu

Programm

10.50 – 11.00
Kogunemine veebikeskkonda
11.00 – 13.00
Kuidas kasutada tehisintellekti klientidega suhtlemisel ning teenindamisel?

Lektor: Kristjan Heinmets

  • Täpne klienditugi AI abil
  • Kuidas AI abil luua automaatseid vastuseid kliendipäringutele
  • AI abil virtuaalsete abiliste kasutamine
  • Klientidelt tagasiside küsimine ja selle analüüsimine AI abil
  • Kas AI abil on võimalik ennustada kliendi järgmist soovi?
  • Kuidas anda ChatGPT-le ülesanne kliendiinfo sisumaterjali loomiseks?
  • Kas AI abil saab ka e-maili malle luua, et kasutada neid klientidele vastamiseks?
13.00 – 13.30
Küsimused-vastused
OSALUSTASU

129 €

Hind sisaldab loengut kolm akadeemilist tundi, 30 päeva järelvaatamise võimalust, elektroonilisi materjale ja soovi korral tõendit koolituse läbimise kohta.

SIHTRÜHM: kõik huvilised olenemata ametist

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi seminari programmis ja ajakavas!

Koolituspäeva esineja

Kristjan Heinmets

Goal Marketing OÜ sotsiaalmeedia strateeg

K. Heinmets on rahvusvaheliste kogemustega turundusprofessionaal, kes on töötanud sisuloome, digiturunduse ja projektijuhtimise aladel nii start-up’ides kui ka globaalsetes korporatsioonides. Lisaks on ta loonud erinevate valdkondade ettevõtetele turundusstrateegiaid ning arendanud ja andnud välja online-kursusi. Peale ärijuhtimise magistrikraadi on ta omandamas teadmisi ka andmeanalüütikas ning tehisintellekti tööriistade kohalt ettevõttete protsesside optimiseerimiseks.

Registreeri koolitusele

Järelvaatamise pilet

119 Lisa korvi

Veebipilet

129 Lisa korvi

Registreerimine

Koolitusele registreerimiseks on mitu võimalust:

Tasumine ja loobumine

Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele. Arve väljastatakse koolitusele registreerunule e-posti teel. Loobumisel palume teavitada hiljemalt 10 kalendripäeva enne koolituse toimumist kas meiliga koolitusturg@koolitusturg.ee või telefonidel 6774 030, 5866 4030. Õigeaegsel teatamisel tagastatakse 90% koolituse tasust.

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid

Koolituspäeva läbinule väljastatakse tõend. Tõendi väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine täies mahus ning arve tasumine.

Lisainfo