Päevajuht: Marko Kaljuveer
Konverentsi eesmärk on aidata õpetajat teda ennast ja õpilasi puudutavate vaimse tervise teemade mõtestamisel – praktiliselt, ausalt ja koos parimate Eesti spetsialistidega.
Päevajuht: Marko Kaljuveer, Kohila Gümnaasiumi direktor, endine ajakirjanik
Liina Kersna, Riigikogu liige, TÜ haridusteaduste doktorant ja haridusminister aastatel 2021-2022
Lektor: Anna-Kaisa Oidermaa, peaasi.ee tegevjuht, kliiniline psühholoog
Lektor: Ott Oja, Tallinna Strateegiakeskuse laste vaimse tervise strateegiajuht
Aruteluringi juhib Kohila Gümnaasiumi direktor Marko Kaljuveer ning sõna saavad:
Liina Kanter, Haridus- ja Noorteameti Haridusuuenduste osakonna juht
Andres Karjus, Tallinna Ülikooli digihumanitaaria ja tehisaru lektor ning Estonian Business School vanemteadur
Triinu Pääsik, haridustehnoloog ja Noored Kooli programmijuht
Lektor: Jaana Susanna Liigand-Juhkam, psühholoog
Lektor: Merilin Mandel, kasvatuspsühholoog, vanemahariduse ja vaimse tervise edendaja
Päevajuht: Marko Kaljuveer
Osalustasu sisaldab loenguid viis akadeemilist tundi, elektroonilisi materjale, soovi korral tõendit konverentsi teemade läbimise kohta ja järelvaatamise võimalust 30 päeva.
SIHTRÜHM: Haridusasutuste juhid, õpetajad ja tugipersonal
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi konverentsi programmis ja ajakavas!
sündmuse juht, Kohila Gümnaasiumi direktor, endine ajakirjanik
Tallinna Strateegiakeskuse laste vaimse tervise strateegiajuht
kasvatuspsühholoog, vanemahariduse ja vaimse tervise edendaja
Merilin Mandel (MSc) on kasvatuspsühholoog, vanemahariduse ja vaimse tervise edendaja, Instagrami konto @jesslapsed vedaja ning “Jess, lapsed!” ja “Jess, inimesed!” raamatute autor. Selja taga on aastad fotograafina, tõlkijana, lapsehoidjana, lasteaiaõpetajana, jalge all aga koolitajana ja vanemlusnõustajana. Merilin tegeleb süvitsi ka interdistiplinaarse feminismiga ning uurib tervise ja tervislikkusega seotud müüte ja stigmasid meditsiinilisest ja psühholoogilisest vaatevinklist, tuginedes kõige kaasaegsematele uuringutele ja kirjandusele. Merilin on Peaasi.ee sertifitseeritud vaimse tervise esmaabi koolitaja.
Riigikogu liige, TÜ haridusteaduste doktorant ja haridusminister aastatel 2021-2022
SA Viljandi Haigla Somaatilise ravi kliinikute õenduskeskuse juht
psühholoog
Jaana Susanna Liigand-Juhkam on koolitaja, coach ja õppejõud, koolitusfirma Arikano juhataja, mitmete raamatute autor ja kaasautor, ärijuhtimise ja psühholoogia magister. Ta on töötanud lepingulise õppejõuna erinevates ülikoolides ning teinud koolitajana koostööd paljude ettevõtetega nii avalikust- kui ka erasektorist. Tema valdkonda kuuluvad teemad on juhtimine, meeskonnatöö, emotsionaalne andekus, enesemotivatsioon, toimetulek stressiga, konfliktide lahendamine jpm.
Tallinna Ülikooli digihumanitaaria ja tehisaru lektor ning Estonian Business School vanemteadur
Andres Karjus, PhD, on Tallinna Ülikooli CUDANi uurimisgrupi kultuuriandmete analüüsi teadur ja Datafigure OÜ koolitaja. Andresel on doktorikraad keeleteaduses ja magistrikraad tehisintellekti erialal. Ta on kogenud digioskuste koolituste ja töötubade läbiviija.
peaasi.ee tegevjuht, kliiniline psühholoog
Anna-Kaisa on õppinud Tartu Ülikoolis psühholoogiat, kraadiks BSC (võrdsustatud magistrikraadiga). Ta omab kliinilise psühholoogi, tase 7. kutset ja on ka pereterapeut, viimastel aastatel on ta täiendanud end traumateraapia vallas. Oidermaa töötas 12 aastat PERH Psühhiaatriakliinikus esmaste psühhooside osakonnas noorte ja peredega. Peaasi.ee tegevjuht alates aastast 2013. Peaasi.ee tegeleb vaimse tervise edendamise, probleemide ennetuse ja häbimärgistamise vastu võitlemisega meie ühiskonnas.
Haridus- ja Noorteameti Haridusuuenduste osakonna juht
haridustehnoloog ja Noored Kooli programmijuht
Triinu on endine õpetaja ja haridustehnoloog, kes peale koolist edasiliikumist alustas tegutsemist haridusmentorina tegevõpetajate professionaalse arengu partnerina. Tal on nii koolitaja, õppejõu kui ka ettevõtluse kogemus. Triinu on lõpetanud Tartu Ülikooli haridusinnovatsiooni magistriõppe haridusjuhtimise suunal ning omab bakalaureusekraadi Tallinna Ülikooli andragoogika erialal ning magistrikraadi haridustehnoloogias.