Lektor: Ülli Kukumägi
Pahatahtlikult ründavate klientide käitumised on muutunud sagedasemaks ning olemuselt jultunumaks, tekitades firmadele lisaks materiaalsele kahjule ka mainekahju. Rääkimata olukordadest, kus pahatahtlik töötaja tegeleb töökiusamisega, laimu levitamisega vms tekitades usaldamatust meeskonna liikmete vahel ning lammutades toimivaid kliendisuhteid. Kuidas tuvastada antisotsiaalset isksusehäiret ning mida teha sattudes nende “huviorbiiti.”
Meetodid: loeng ja arutelu
Lektor: Ülli Kukumägi
Hind sisaldab loengut kaks akadeemilist tundi, elektroonilisi materjale, soovi korral tõendit koolituse läbimise kohta ja järelvaatamise võimalust 30 päeva.
SIHTRÜHM: kõik huvilised olenemata ametist
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi seminari programmis ja ajakavas!
koolitaja
Ülli Kukumägi on on pikaajalise kogemusega verbaalse ja mitteverbaalse kommunikatsiooni lektor/koolitaja/nõustaja, kes on õppinud nii psühholoogiat, sõltuvushäirete ravimetoodikaid, lahenduskeskset lühiteraapiat, hüpnoteraapiat, kehakeele dekodeerimist erinevate rahvusvaheliste ekspertide juures, s.h. Paul Ekman International Groupis. Omab pikaajalist avaliku esinemise praktikat konverentsidel, seminaridel, televisioonis. Ülli klientide hulka kuuluvad nii Eesti era- kui riigiettevõtted, s.h. haiglad, koolid, pangad, omavalitsused, Päästeamet, Töötukassa, Tervisekassa jt. Vaata lektori kohta lähemalt www.bodylanguageacademy.ee NB! Oktoobris ilmub Ülli raamat "Tumedad tegelased meie keskel. Nartsissist, sotsiopaat või psühhopaat?"