24. jaanuar 2018

TEENINDAJATE MEISTRIKLASS MOODUL NR 1- Kuidas rasket klienti teenindades ellu jääda ja veelgi enam- kuidas sellest rõõmu tunda?

Tallinnas
PROGRAMM
LEKTORID

EESMÄRK: Anda osalejatele teadmisi ja oskusi, mis aitavad klienditeenindajatel pakkuda professionaalset, hoolivat ja kliendikeskset teenindust pingelistes töösituatsioonides.

SIHTRÜHM: Teenindusettevõtete klienditeenindajad, klienditeeninduse eest vastutavad töötajad, vahetuste vanemad ja teised, kes klientidega kokku puutuvad, k.a osakondade – ja tiimijuhid.

Programm

9.00 – 12.30
  • 8.30-9.00 Registreerimine ja hommikukohv
  • 9.00-11.00 Praktiline kliendisuhtlus raske kliendiga, Jaana Susanna Liigand-Juhkam
    • Suhete tähtsus klienditeeninduses ja ettevõtte maines
    • Mis käivitab inimeste käitumise?
    • Emotsionaalne andekus suhtlemisel
    • Mida on vaja endas arendada, et olla hea suhtleja?
    • Kuidas üksteist mõistetakse ja millest tekivad arusaamatused?
    • Konfliktid teenindussfääris ja toimetulek keeruliste klientidega
    • Milliseid suhtlemisvõtteid kasutada erinevates olukordades?
  • 11.00-11.30 Paus
  • 11.30-12.30 7 õnnelikku harjumust – kuidas tuua rõõmu ja tegutsemisindu enda päeva?, Harald Lepisk
REGISTREERI
24. jaanuar 2018
kell 9.00-12.30
4 akadeemilist tundi
Tallinnas
119 €
Käibemaksu ei lisandu
Hind sisaldab loenguid 4 akadeemilist tundi, kohvipause ja soovi korral tõendit koolituse läbimise kohta.
Sihtrühm
Teenindusettevõtete klienditeenindajad, klienditeeninduse eest vastutavad töötajad, vahetuste vanemad ja teised, kes klientidega kokku puutuvad, k.a osakondade – ja tiimijuhid.
Lisainfo
+372 6774 030, +372 5866 4030
koolitusturg@koolitusturg.ee

Meistriklassi esinejad

Jaana Susanna Liigand-Juhkam
koolitaja

Jaana Liigand on õppinud Rotary stipendiumiga militaarkallakuga North Georgia College & State University’s USA-s ning kaitsnud magistrikraadi ärijuhtimises Estonian Business School´is aastal 2003 ning psühholoogias Tartu Ülikoolis 2012. aastal. 2013-2014. aastal täiendas end Erickson College lahenduskeskse coaching’u programmis. Jaana on töötanud lepingulise õppejõuna erinevates ülikoolides ning teinud koolitajana koostööd paljude ettevõtetega nii avalikust kui ka erasektorist. Tema valdkonda kuuluvateks teemadeks on juhtimine, meeskonnatöö, kommunikatsioon, emotsionaalne andekus, enesemotivatsioon, toimetulek stressiga, konfliktide lahendamine, läbirääkimisoskused ja avalik esinemine. Jaana on töötanud Välisministeeriumis ning täiendanud ennast Reporterikoolis ajakirjanduse valdkonnas. On paljude raamatute koostaja ning kaasautor. Jaanale omistati 2008. aastal täiskasvanute koolitaja Andragoog IV (alates 2013 EKR täiskasvanute koolitaja, tase 7) kutsekvalifikatsioon. Jaana on valitud Tallinna Ülikooli Täiendkoolituskeskuse Aasta Koolitajaks 2008.

Harald Lepisk
Inspiratsioon.ee looja ja kirelooja

Harald on koolitaja enesearengu, loovuse ja ettevõtlikkuse alal. Ta on haridusvaldkonna ettevõtja ja Inspiratsioon.ee arengukeskkonna, Lugudevestja ja Kireleidja rakenduse looja.

Registreeri

Koolitusele registreerimiseks on mitu võimalust:
  • täitke registreerimisvorm
  • saatke osaleja nimi, amet ning ettevõtte nimi koos kontaktandmetega e-postile: koolitusturg@koolitusturg.ee
  • helistage +372 6774 030 või +372 5866 4030

TEENINDAJATE MEISTRIKLASS MOODUL NR 1- Kuidas rasket klienti teenindades ellu jääda ja veelgi enam- kuidas sellest rõõmu tunda?

24.01.2018
""
1
Osalejate andmed
Ees- ja perekonnanimi
Amet
Ees- ja perekonnanimi
Amet
Ees- ja perekonnanimi
Amet
Ees- ja perekonnanimi
Amet
Ees- ja perekonnanimi
Amet
Arve saaja andmed
Arve saaja andmed
Postiaadress
Indeks ja linn
Maakond
Kontaktisik
Kontaktisiku telefon
Lisainformatsioon ja küsimused
0 /
Previous
Next